El Consell Comarcal augmentarà la seva aportació a la Federació d’ADF del Vallès Occidental per a 2023 arran la situació de vulnerabilitat dels boscos per la sequera

Data

Aquest migdia el president del Consell Comarcal del Vallès Occidental, Ignasi Giménez, s’ha reunit amb el president de la Federació d’Associacions de Defensa Forestal (ADF) del Vallès Occidental, Joan Trench. En la trobada s’ha valorat la situació dels boscos de la comarca i com s’afronta la temporada d’estiu, que es preveu especialment complicada per la situació de sequera que viu Catalunya. És per això que el president del Consell ha comunicat a la Federació d’ADF que enguany s’incrementarà l’aportació que es fa cada any per a tasca de prevenció d’incendis forestals.

Mes
articles