S’activen les ADF de la Federació per risc d’incendi forestal

• ADF

A causa de l’elevat risc d’incendi causat per l’entrada de vents forts, amb ratxes superiors a 90Km/h, i en combinació amb la continuada sequera dels últims mesos, les Agrupacions de Defensa Forestal pertanyents a la Federació d’ADF del Vallès Occidental s’activaran els dies 10 i 11 de novembre per reforçar la vigilància contra incendis.

adf

El Departament de Medi Natural de la Generalitat de Catalunya ha comunicat a les ADF l’activació del Pla Alfa en nivell 2 a causa d’aquesta situació meteorològica de risc. Cal recordar que amb Pla Alfa 2, totes les autoritzacions per fer foc de qualsevol mena en zona forestal i els 500m que l’envolta queden anul·lades.