Propera formació conjunta de les ADF de la Federació

El proper dissabte 21 de novembre, l’ADF de Sabadell organitza una formació conjunta amb l’ADF de Mura i altres pobles propers i fa extensiva la invitació a totes les ADF de la Federació d’ADF del Vallès Occidental.

formació-sabadell

La jornada es realitzarà durant el matí i consistirà en dues parts. La primer part serà teòrica a on es tractaran conceptes relacionats amb la física del foc i aspectes bàsics de l’extinció, necessaris per a una actuació segura durant un incendi forestal. A la segona part es posaran en pràctica els conceptes apresos mitjançant exercicis com el desplegament de línies d’aigua i altres tècniques d’extinció com la línia de defensa.

Posteriorment a la jornada es realitzarà un dinar de germanor de les ADF participants.