L’ADF de Sant Cugat participa en l’extinció d’un incendi a Collserola

adfsantcugatfoc22-02-14

Un voluntari de l’ADF de Sant Cugat durant les tasques d’extinció

El passat dissabte 22 de febrer els voluntaris de l’Agrupació de Defensa Forestal de Sant Cugat van participar en l’extinció d’un incendi a Collserola, a l’indret conegut com la Font del Gos, al districte d’Horta-Guinardó de Barcelona.

Al foc, que va cremar uns 2500m2 de sotabosc en zona forestal, varen participar 1 vehicle de primera intervenció i 2 vehicles de personal de l’ADF, amb un total de nou voluntaris. Tota la intervenció es va realitzar de forma coordinada i en col·laboració estreta amb el cos de Bombers de Barcelona que, a través del seu cap de guàrdia, va demanar la participació del personal de l’ADF fins a completar els 9 voluntaris participants.

Durant l’incendi van intervenir també mitjans aeris del Cos de Bombers de la Generalitat que van realitzar 3 passades per aturar l’avenç de l’incendi.

Els voluntaris de l’ADF de Sant Cugat varen traballar un total de 3 hores en les tasques d’extinció de l’incendi.