L’ADF de Sabadell participa a la Cavalcada de Reis 2016

Com ja és gairebé una tradició entre moltes de les Agrupacions de Defensa Forestal de la Federació d’ADF del Vallès Occidental, l’ADF de Sabadell ha participat, un any més, a la Cavalcada de Reis 2016 del seu municipi. Els companys de l’ADF de Sabadell van col·laborar ajudant a ses majestats a remolcar dues carrosses de la comitiva reial, a més de dur regals en els vehicles i realitzar tasques de suport als vehicles de Bombers per evitar accidents. En total, uns 20 voluntaris de Sabadell varen decidir donar la benvinguda als Reis i assegurar-se de que ses majestats podien complir amb el seu propòsit i poder complir les il·lusions de tots els nens del municipi.

12510864_10206890632298744_1565065756_o

Podeu veure més fotos de la cavalcada a la galeria.

La Federació va col·laborar a la Cavalcada de Reis 2016 de Sabadell

La Federació d’ADF del Vallès Occidental va voler donar suport a ses majestats i a l’ADF de Sabadell desplaçant el vehicle de coordinació V-300 i el camió V-200 per poder portar regals i tirar de les carrosses ajudant al vehicle S-410 de l’ADF de Sabadell. Gracies a aquests vehicles i a tots els voluntaris, es va permetre que els camells i cavalls dels Reis, patges i servents poguessin tenir un merescut descans abans de reprendre el viatge de tornada a orient, un cop repartits tots els regals.

Altres ADF de la Federació també ajuden ses majestats als seus municipis

Moltes altres ADF de la Federació (Vacarisses, Terrassa, …), com entitats amb un profund arrelament al territori, participen a les cavalcades dels seus municipis. Per als voluntaris i voluntàries de les ADF és un orgull i una oportunitat més de demostrar als seus veïns i conciutadans la seva capacitat de servei a la societat, donar-se a conèixer i, perquè no, passar una divertida estona posant el seu gra de sorra per a que les il·lusions dels nens es facin realitat.