Documentació necessària per a la presentació del model 347

Des del Secretariat de Federacions i ADF de Catalunya s'ofereix la possibilitat de presentar el model 347 d'Hisenda de forma gratuïta amb una senzilla operació de 2 passos: omplir la fulla d'Excel adjunta i enviar-la a una gestoria concertada a la següent adreça de correu:

GESTORIA PAGÈS
Correu:fpages@gestoriapages.cat
Telèfon per consultes: 938924915 (Sra. Fina)

Enllaç: Excel model 347
Enllaç: Carta Secretariat ADF

Administrador

Nota informativa sobre les eleccions a la Junta Directiva de la Federació d’ADF del Vallès Occidental

A continuació us podeu descarregar la nota informativa que el President ha adreçat a tots els associats sobre el procès d'eleccions a la Junta Directiva de la Federació d'Agrupacions de Defensa Forestal del Vallès Occidental.

Enllaç: Nota informativa eleccions Federació

Administrador

Informe sobre el risc d’incendi previst per als propers mesos

A continuació us adjuntem un informe sobre el risc d'incendi actual causat per l'escassetat de pluges i una previsió d'evolució per als propers mesos. Tal i com s'extreu de l'informe, si en els propers mesos s'acompleixen les previsions, caldrà aportar la màxima col·laboració de tots els agents implicats per reduir el risc d'incendi.

Enllaç: Informe risc incendi 05-02-2016

Administrador

Acta Assemblea General Extraordinària del Secretariat de Federacions i ADF de Catalunya

Us adjuntem l'acte de l'Assemblea General Extraordinària del Secretariat de Federacions i ADF de Catalunya celebrada el passat 9 de gener de 2016 amb l'únic punt a l'ordre del dia de les eleccions a la junta del mateix.

Enllaç: Acta Assemblea General 9-1-16

Carta nova junta Secretariat de Federacions i ADF de Catalunya

A continuació podeu trobar l'enllaç per descarregar la carta enviada per la nova junta electa del secretariat i la composició de la mateixa.

Enllaç: Carta nova junta
Enllaç: Composició nova junta Secretariat