Desaparició d’un veí de Terrassa (Actualitzat 12/11/2015)

Veí desaparegutAhir dimarts 10 de novembre, el veí de Terrassa Vicente R. de 69 anys va desaparèixer durant una sortida per la zona de Can Petit, segons informacions proporcionades per la seva família als mitjans de comunicació. La zona és coneguda pel desaparegut que acostuma a passejar per la zona.

Vicente te el cabell blanc i 1,65 m d’alçada, no porta documentació ni telèfon mòbil. En el moment de la desaparició vestia un xandall marró fosc amb una franja vertical i sabatilles esportives blanques i verdes.

Ahir a la tarda es va posar en marxa un dispositiu coordinat pels Bombers de la Generalitat per intentar localitzar el veí desaparegut, sense èxit.

Aquest matí s’han reprès les tasques de recerca, per a les quals el Servei de Protecció Civil de l’Ajuntament de Terrassa ha demanat l’activació dels membres de l’entitat Voluntaris Forestals de Terrassa. A aquests s’han sumat membres de les ADF de Matadepera, Sabadell i Sant Cugat fins a un nombre total de 25 voluntaris. La Federació també ha mobilitzat el seu vehicle de comunicacions i Punt de Trànsit per a donar suport al dispositiu.

Demà a les 08:00 es reprendrà novament la recerca amb la participació, a més de les participants avui, de les ADF de Montcada i Reixac i Sentmenat, entre d’altres.

Punt de transitACTUALITZACIÓ 12/11/2015: Malauradament s’ha de lamentar que durant les tasques de recerca del dia d’avui, al voltant de les 14:00, s’ha trobat el cos sense vida de Vicente R. Des de la Federació d’Agrupacions de Defensa Forestal del Vallès Occidental volem traslladar, en nom de tots els voluntaris de les diferents ADF que han participat en el dispositiu amb l’esperança de trobar Vicente sa i estalvi, les nostres més sinceres condolences als seus familiars.